معرفی شرکت 

شرکت آرین پترو ایده API در سال ۱۳۸۷ با تکیه بر تجارب مدیران خود در زمینه شیرآلات، تاسیس گردید.
این شرکت با حضور در وندورلیست های معتبر، همکاری با دانشگاه های صنعتی، اخذ تائیدیه از مراجع گوناگون و نمایندگی فروش و اجرا از شرکت های خوشنام، کار خود را با مشاوره و تأمین اقلام مورد نیاز پروژه های خطوط لوله آغاز نمود و در همان دوره برای اولین بار در ایران موفق به تولید نرم افزار آموزش عمومی شیرآلات صنعتی گردید.
در ادامه با طراحی و اجرای پروژه ساماندهی حوضچه های گاز در شهرهای گوناگون ایران، پا به عرصه پیمانکاری گذاشت.
نیاز به تجهیزات و ابزارهای تخصصی برای تعمیر نگهداری شیرآلات درون حوضچه های گاز و عدم تطابق محصولات موجود در بازار با واقعیت های اجرایی و تعمیر برخی از گریس پمپ ها، شاخه طراحی و تولید را به فعالیت های این شرکت اضافه نمود.
استفاده ازتجربیات و سوابق سرویس نگهداری شیرآلات و بهره جویی از دانش آقایان مهندس ریاضتی و مهندس معظم، موجبات ارتقاء دانش فنی در شاخه تولید را فراهم آورد.
در حال حاضر این شرکت با تولید انواع گریس پمپ های فشارقوی، فیتینگ و ابزارهای تخصصی سرویس نگهداری شیرآلات، ساقه فولادی شیرآلات، کلمپ های لوله جفت کن، دستگاه واتر سند بلاست به همراه تولید پاک کننده شیرآلات و تأمین انواع گریس های روانکار آب بند، عایق های ضد خوردگی، کلمپ های نشت بند و … مجموعه ای از توانمندی های مرتبط به حفظ سرمایه های ملی را فرآهم نموده است.

شرکت آرین پترو ایده ضمن برگزاری دوره سرویس نگهداری شیرآلات، اقدام به ثبت کانال کلینیک تخصصی شیرآلات نفت و گاز در تلگرام نموده است و در این کانال آموزشی تلاش گردیده که با به اشتراک گذاری استانداردها، فیلم، تصاویر و توضیحات ساده، گامی در جهت ارتقاء دانش فنی پرسنل زحمت کش آن استان محترم برداشته شود.

محصولات شرکت

انواع گریس پمپ های سطلی پنوماتیک و هیدروپنوماتیک

شرکت آرین پترو ایده (API) اولین و تنها تولید کننده انواع گریس پمپ های سطلی پنوماتیک و هیدروپنوماتیک 10000psiدر ایران می باشد. این شرکت دانش محور پس از اخذ ISO/TS 29001:2010 و EN ISO 9001:2015 و عضویت در وندورلیست های معتبر و انجمن سازندگان تجهیزات نفت ، حضور در بازارهای منطقه و صادرات گریس و گریس پمپ را در برنامه کاری خود قرار داده است .