معرفی شرکت 

شرکت تجهیزات آزمونهای غیر مخرب پیشــرفته از سال ۱۳۸۲ به عنوان ارائه کننده تجهیزات تست های غیر مخرب و بازرسی فنی ، تجهیزات پایش وضعیت و نگهداری پیشگیرانه و تجهیزات آزمایشگاهی و آنالایزرهای صنعتی فعالیت می نماید. این شرکت نمایندگی رسمی و انحصاری کمپانی های بزرگ و معتبر جهان را در ایران دارا می باشد و کلیه خدمات پس از فروش را به مشتریان گرامی خود ارائه می نماید.

خدمت رسانی به صنایع گوناگون کشور از جمله صنایع مهم نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع انرژی و نیروگاهی، صنایع سنگین و فولاد، سیمان، خودروسازی، شرکتهای مهندسی و ساخت، موسسات تحقیقاتی و دانشگاهها و غیره از طریق واردات تجهیزات با کیفیت و انتقال تکنولوژی های جدید به کشور از ابتدای تاسیس این شرکت از اصول اولیه در خط مشی کیفی این شرکت می باشد.
مدیران اصلی این مجموعه ا فارغ التحصیلان نخبه در رشته های فنی از جمله مهندسی پزشکی، الکترونیک، مکانیک و همچنین مدیریت

این شرکت به منظور ارتقای کیفیت درون سازمانی خود جهت خدمت رسانی مطلوب تر، از سال ۱۳۹۱ موفق به استقرار سیستم استاندارد مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ گردیده است. دیدگاه روشن و اهداف والا ما را قادر می سازد تا به گونه ای متفاوت به مشتریان گرامی خود خدمت رسانی نماییم.

ما خوشنود و مفتخریم که که هم راستا با نام این شرکت (پیشــرفته)، همواره در طول عمر فعالیت حرفه ای خود محصولات و خدمات برتر و پیشرو جهان را در ایران ارائه نموده ایم و در آینده نیز با اراده ای راسخ در این راه پیش خواهیم رفت.

خط مشی کیفی شرکت :
تامین تجهیزات برتر و با کیفیت و ارائه راهکارهای فنی روز در دنیا به صنایع گوناگون با هدف افزایش بهره وری و رشد عملی و علمی صنعت کشور در کنار خلق تجربه ای مطلوب از همکاری برای ک

  • تلفن تماس شرکت 021-26213480
  • فکس شرکت 021-2046691
  • ایمیل شرکت info@pishrafteh.com
  • وبسایت شرکت www.pishrafteh.com
  • آدرس شرکت تهران بلوار آفریقا ، خیابان سایه (سلطانی) ، ساختمان ۶۷ ، واحد ۱۶

محصولات و خدمات شرکت