معرفی شرکت :

شرکت نیلسان کیش (NSK) به عنوان یک شرکت تخصصی در زمینه های پیش راه اندازی، راه اندازی و استارت آپ، مدیریت پروژه، تامین خدمات مهندسی و بازرگانی پروژه های راه اندازی، بهره برداری و تعمیرات، هوک آپ و ساخت در پروژه های نفت و گاز فعالیت دارد. این شرکت دارای یک تیم مجرب متشکل از مهندسین و کارکنان متخصص در دسیپلین های مختلف (فرآیند، ایمنی، مکانیک، برق و ابزار دقیق و …. ) بوده و از سیستم های مدیریت پروژه، نرم افزارها، ابزارها  و تجهیزات مورد نیاز برای اجرای پروژه ها به بهترین شکل ممکن بهره مند می باشد. برای ارائه خدمات بهتر به پروژه ها، شرکت نیلسان کیش از پایگاه های پشتیبانی در مناطق عسلویه و خرمشهر و دفاتر اداری در تهران و جزیره کیش استفاده می نماید. تیم هوک آپ و راه اندازی شرکت نیل سان کیش مفتخر است به راه اندازی 6 سکوی نفتی بهرگانسرکه به اتمام رسیده است و 11 سکوی گازی پارس جنوبی که 6 سکو تکمیل و 5 سکو در حال انجام می باشد.

این شرکت در نظر دارد در زمینه کاری مربوطه، خود را جزو بهترین شرکتهای راه اندازی فعال در حوزه خلیج فارس و در منطقه مطرح نماید و با عملکرد خوب آتی خود  این امر را به اثبات برساند.
ماموریت:
افزایش سطح کیفی مدیریت پروژه های مربوطه و ثبت رکورد های جدید در مدت زمان راه اندازی سکوهای گازی پارس جنوبی و افزایش رضایت مندی کارفرمایان و بی نیاز کردن صنعت نفت و گاز کشور از حضور پیمانکاران خارجی در حوزه های کاری شرکت از جمله ماموریتهای شرکت می باشد.

  • تلفن تماس شرکت 021-88849994
  • ایمیل شرکت info@nilsunkish.com
  • وبسایت شرکت WWW.nilsunkish.com
  • آدرس دفتر تهران خیابان کریمخان زند، خیابان خرمند شمالی ، نبش کوچه شهید اعرابی 3، پلاک 94

محصولات و خدمات شرکت

راه اندازی خط لوله

یکی از رویکردهای جدید شرکت نیلسان کیش در تکمیل زنجیره خدمات راه اندازی بخش فراساحل ، تست و راه اندازی خطوط لوله دریایی می باشد که از سال 1396 با راه اندازی خط لوله سکوی 14-A شامل خطوط 32، 18 و 4 اینچ آغاز شده است. فعالیت های اجرایی در این بخش شامل توپک رانی FCG ، هایدروتست ، تخلیه آب (Dewatering) ، توپک رانی خشک کردن Swabbing ، Air Drying ، و تخلیه هوا به روش N2 Purging می باشد.

با انجام موفقیت آمیز خط لوله سکوی 14-A ، خطوط لوله 14-B و 13-B توسط شرکت نیلسان کیش برای شرکت های صنعتی دریایی و شرکت صدرا آغاز شده است.

بهره برداری، تعمیرات و نگهداری سکوها

شرکت نیل سان کیش با توجه به کادر مجرب خود و به درخواست کارفرما با انعقاد قراردادهایی در قالب بهره برداری و تعمیر و نگهداری از سکو اقدام به این امور نموده است. بهره برداری از سه سکوی فاز 12 و سکوهای 17 و 18 از جمله قراردادهای منعقده در این بخش می باشند.

پیش راه اندازی سکوهای دریایی

پس از ساخت پروژه های نفت و گاز، نیاز است تا کلیه کارهای انجام شده در بخشهای تخصصی مختلف مورد آزمایش و بررسی قرارگیرند. به همین منظور با استخراج کلیه اطلاعات لازم از مدارک مهندسی، فایل پایگاه داده ای برای هر سکو و هر بخش تهیه می شود. به طور مثال هر فایل سکوی پارس جنوبی مشتمل بر 30 هزار ردیف می باشد. برای هر ردیف فرمی تهیه می شود تا مهندسین مربوطه نسبت به تکمیل آن با توجه به آزمایشات و بررسی های میدانی اقدام نمایند. پس از تکمیل فرمها و رفع ایرادات وموانع فیزیکی کار و تایید کارفرما، مرحله پیش راه اندازی به پایان می رسد.
 پس از اخذ مدرک RFC (Ready for Commissioning) ، سکو آماده راه اندازی می باشد.

راه اندازی سکوها

 

Commissioning preparation:

  • Commissioning preparation
  • Technical Database Preparation
  • Dossier Preparation
  • Manpower Estimate Preparation
  • Task Preparation

Commissioning execution:

  • Preliminary Checks
  • Functional tests
  • Operating tests
  • Pre-Startup Activities