وبینار رایگان آموزش نرم افزار RBLX – دکتر شهریور ( 29 تیر 1401 )

برگزار گردید…
وبینار یکساعته نرم افزار RBLX
RBLX RBI & AIM Software

نشریه خطوط لوله نفت و گاز با همکاری شرکت LifeTech Engineering انگلیس (دکتر رضا شهریور؛ مدرس بین المللی و عضو انجمن مهندسان حرفه ای انگلیس ) وبینار یکساعته نرم افزار RBLX را با حضور افراد و متخصصین از شرکتهای زیرمجموعه وزارت نفت ازجمله شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران؛ شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و برخی شرکتهای تابعه ازجمله منطقه خلیج فارس؛ ؛ ستاد انتقال گاز ایران و مناطق2و6 و7و 8 عملیات انتقال گاز؛ شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکتهای تابعه بهره برداری نفت و گاز کارون، گچساران و آغاجری؛شرکت نفت مناطق مرکزی و شرکت تابعه بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی؛ دانشگاههای تهران و تربیت مدرس تهران؛ شرکت ملی گاز ایران و شرکتهای تابعه گاز استان قم؛ کرمان؛ ایلام و..؛ پتروشیمی های لرستان، جم،خراسان، تخت جمشید و…؛ پالایشگاه نفت اصفهان؛ سازمان منطقه ویژه انرژی پارس ؛ گاز پارس جنوبی؛ بهبد صنعت پارس وگسترش انرژی پاسارگاد؛ بازرسی فنی گاماراد ؛هیربدان؛ مهندسین مشاور پارس؛ شرکت خدمات مهندسی پژواک انرژی PECO و سایر شرکتها با تعداد تقریبی 120 نفر برگزار نمود.
درباره وبینار:
نرم افزار در این وبینار به طور کلی فرایند بازرسی بر مبنای ریسک یا RBI شرح داده شد و اینکه چطور نرم افزار RBLX این فرایند را به صورت کمی و نیمه کمی انجام می‌دهد.
ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار RBLX توضیح داده شد از جمله اینکه مکانیزمهای تخریب را مشخص می‌کند و نرخ خوردگی و میزان حساسیت به ترک خوردن را تعیین می‌کند.
اینکه مکانیزمهای تخریب نه تنها بر اساس API 581 بلکه بر اساس API 571 و سایر مراجع تعیین می‌شود.
شرح داده شد که ماژول NII یا Non Intrusive Inspection فقط در نرم افزار RBLX خروجی های RBI را به NII متصل می‌کند و در دنیا هیچ نرم افزار دیگه ای این کار را انجام نمی‌دهد.
گفته شد که ماژول خطوط لوله و شیرهای اطمینان در این نرم افزار توسعه داده شده است.
چگونگی ارتباط نرم افزار RBLX با نرم افزارهای CMMS بیان گردید.
شرح داده شد که چگونه گزارش‌های مختلف در فرمت ورد و pdf و اکسل گرفته می‌شود.
چگونگی انجام IOW یا Integrity Operating Windows تبیین شد.
نظرخواهی شد که چرا علیرغم ویژگی های کم نظیر این نرم افزار و استفاده آن در کشورهای همسایه از جمله امارات متحده عربی و عربستان و پاکستان و کشورهای دورتر از جمله بریتانیا و تایوان و توگو و قزاقستان، چرا در ایران تمایل به سمت استفاده از نرم افزار های کم کیفیت تر است؟
در مورد قیمت نرم افزار پاسخ داده شد که با تخفیف استثنایی ٧٠ درصدی نسبت به قیمت نرم افزار در خارج از کشور، می‌توان از این نرم افزار با پشتیبانی کامل در ایران بهره برداری کرد.RBLX : این نرم افزار یکی از نرم افزارهای مطرح دنیا در زمینه بازرسی بر مبنای ریسک یا RBI و مدیریت اینتگریتی میباشد که با مشارکت مهندسان ایرانی ساکن خارج از کشور در سال ٢٠١۴ توسعه یافت. نرم افزار RBLX در یکی از مجتمع های پتروشیمی داخلی استقرار یافته است که رضایت صد در صدی کارفرما را به همراه داشته است.

📞شماره تماس دفتر نشریه خطوط لوله نفت و گاز:
02188395065
02188957959
09031229995
09194740599

اطلاعات بیشتر:
Whatsapp:02188395065
Telegram: @Pipelinemagazine

دوره های آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *