معرفی شرکت 

شرکت پدیده صدراب پایا اولین شرکت ایرانی است که موفق به کسب عنوان دانش بنیان در حوزه ی طراحی، نصب و اجرای تخصصی خطوط لوله فایبرگلاس در ایران گردیده است. شرکت پدیده صدراب پایا از زمان تاسیس در سال 1390 در فرایند پیوسته تحقیق و توسعه و با بکارگیری پرسنل متخصص در حوزه ی نصب و اجرای خطوط انتقال کامپوزیتی فایبرگلاس موفق به انجام پروژه های مختلف و با موفقیت در سرتاسر ایران گردیده است. این مجموعه علاوه بر نصب و اجرای خطوط انتقال فایبرگلاس در زمینه های پوشش دهی مخازن فلزی و بتنی، تقویت سازه ای بتنی تضعیف شده بوسیله یFRP، نشتی گیری فعال خطوط حامل سیال های هیدروکربنی بدون قطع جریان و همچنین انجام خدمات فنی و مهندسی شامل تحلیل تنش نرم افزاری خطوط انتقال و تطابق نتایج نرم افزاری و تجربی فعالیت دارد.

شرکت پدیده صدراب پایا دارای گواهی نامه ی زیر می باشد. 

– گواهی تائیدیه بعنوان شرکت دانش بنیان

– تایید صلاحیت پیمانکاری

– تایید صلاحیت ایمنی

– سیستم مدیریت کیقیت بر مبنای ISO9001

– ایمنی بهداشت و سیستم مدیریت زیست محیطی( HSE-MS)

  • تلفن تماس شرکت 051-38664140
  • فکس شرکت 051-38664130
  • ایمیل شرکت info@padidehsadrab.ir
  • وبسایت شرکت www.padidehsadrab.ir
  • آدرس شرکت مشهد ، خیابان معلم 53، قائم مقام فراهانی 40،پلاک 95

محصولات و خدمات شرکت

نصب خطوط انتقالFRP

خطوط انتقال FRP یک ساختار مهندسی متشکل از لوله ها، اتصالات و ساپورتها است. سختی لوله و سازگاری بستر محل نصب، همراه با یکدیگر تعیین کننده ی یک سیستم لوله گذاری است. بنابراین کیفیت مواد مورد استفاده و روش اجرا مهمترین معیارها در یکپارچگی و افزایش کارایی ساختار خط لوله نصب شده است. 

مشخصات فنی لوله‌های FRP

لوله‌های جی.آر.پی براساس استانداردهایAWWA C 950, DIN 16868 , ASTM D 3517 , ASTM D 3262  ساخته شده و مورد آزمایش قرار می گیرند. این لوله‌ها در اقطار اسمی 100 تا 2400 میلیمتر در سه رده سفتی استاندارد2500، 5000 و 10000( N/m2 )  و رده بندی فشاری 32-6 bar ساخته می شوند. طول لوله‌ها بر حسب قطر لوله از 12-6 متر می‌باشد. نوع اتصالات لوله‌ها برای شبکه های فاضلاب ثقلی (و تحت فشار) از نظر نشت آبهای خارجی به داخل و فاضلاب داخل لوله‌ها به محیط اطراف حائز  اهمیت می‌باشد

پوشش دهی کامپوزیت FRP

استفاده از پوشش های فایبر گلاس یا FRP به دو منظور مورد استفاده قرار میگیرد:

الف) افزایش و یا تامین استحکام شیمیایی مورد نیاز برای سازه های فلزی و بتنی و ایجاد مقاومت به خورندگی در برابر انواع اسیدها و بازهای غلیظ. این روش به دلیل قابیت تنظیم نوع ساختار باتوجه به PH، نوع سیال و دمای کاربری  و قیمت پایین پوششهای فایبر گلاس یا FRP در مقایسه با سایر موارد مشابه بعنوان یکی از پرکاربردترین روشهای جلوگیری از خوردگی به شمار می آید.
ب) افزایش استحکام مکانیکی سازه ها و ساختارهای گوناگون که تضعیف شده اند و یا در طول زمان بارهای مکانیکی اعمال شده به سازه افزایش یافته، از طریق اعمال پوشش کامپوزیتی فایبرگلاس( الیاف شیشه- الیاف کربن) با زمینه پلیمری ویژه و الگوریتم لایه چینی خاص. 

اطلاعات محصول 

اتصالات FRP

شرکت پدیده صدراب پایا از روشی استاندارد جهت ساخت اتصالات FRP استفاده می کند. این روش شبیه تولید لوله های فایبرگلاس می باشد. اتصالات شرکت پدیده صدراب پایا محدوده ی گسترده ای از قطعات را شامل می شود که در ابعاد استاندارد و غیر استاندارد تولید میگردد. همچنین قابلیت تولید اتصالات در محل پروژه نیز وجود دارد. 

خدمات فنی و مهندسی

واحد طراحی و مهندسی شرکت پدیده صدراب پایا با اتکاء به تجربه ی سال های متمادی در زمینه ی آنالیز تنش های گوناگون وارده به خطوط انتقال FRP واتصالات، از طریق نرم افزارهای تخصصی این رشته، و همچنین تجربه ی عملیاتی ویژه در خصوص نصب و راه اندازی خطوط انتقال FRP قابلیت شبیه سازی و تطبیق نتایج یدست آمده نسبت به شرایط عملیاتی را دارا می باشد. استفاده از این نرم افزارها خطای پروژه ها را به حداقل ممکن کاهش خواهد داد و از اتلاف وقت و انرژی و سرمایه کارفرمایان محترم جلوگیری خواهد کرد. 
همچنین این مجموعه با توجه به نیاز مشتری و استانداردهای بین المللی موجود توانایی طراحی، آنالیز و ساخت قطعات گوناگون مورد استفاده در صنایع نفت، گاز، آب و پتروشیمی را دارا می باشد. 
نرم افزارهای مورد استفاده در واحد مهندسی شرکت پدیده صدراب پایا به شرح زیر است:

  • Solid work
    ABAQUS
    CEASAR
    PV ELLITE