معرفی شرکت 

شرکت برناگداز در سال 1383 به منظور گسترش فعالیت‌های شرکت برناالکترونیک در بخش تولید انواع آندهای حفاظت کاتدی به عنوان یک شرکت مستقل تأسیس گردید. این شرکت عضو گروه برنا بوده و با تجهیز یک کارخانه مستقل در شهرک صنعتی شمس آباد تهران فعالیت خود را آغاز نمود.

شرکت برناگداز با تولید محصولات مرتیط با حفاظت کاتدی برطبق استانداردهای ملی و بین‌المللی، در رقابت با انواع محصولات ایرانی و خارجی جایگاهی ممتاز را به خود اختصاص داده است که تأییدیه‌ها و گواهی‌نامه های دریافت شده از مؤسسات مختلف مؤید این مطلب است. این شرکت سالهاست که مفتخر به دریافت گواهی‌نامه ISO 9001 از شرکت‌های UNICERT و DQS شده و استقرار سیستم تضمین کیفیت درسازمان، دریافت گواهی‌نامه‌های  (GL) Germanicher Lioyd، (BV) BUREAU VERITAS، مؤسسه رده‌بندی ایرانیان (ICS)، موسسه رده‌بندی آسیا (ACS) و شرکت ملی گاز ایران را برای محصولات به ارمغان آورده است.

شرکت برناگداز به دلیل نوع فعالیت خود با انجمن‌های خوردگی، مهندسی دریایی و سازندگان تجهیزات صنعت نفت در ارتباط بوده و عضویت حقوقی انجمن‌های مهندسی دریایی و سازندگان تجهیزات صنعت نفت را داراست.

از آنجایی که محصولات مرتبط با حفاظت کاتدی، محصولاتی کاملاً تخصصی بوده و برای کنترل کیفیت و انجام آزمون‌های لازم روی آنها نیاز به دانش، تجربه و تجهیزات ویژه‌ای است، شرکت برناگداز با راه‌اندازی و تجهیز آزمایشگاه خوردگی در محل کارخانه خود و استفاده از کادری مجرب در این زمینه، اقدام به کنترل دقیق محصولات خود می‌نماید.

این آزمایشگاه قادر به انجام کلیه آزمون‌های مرتبط با محصولات کاتدی از جمله آزمون‌‌های تعیین ترکیب شیمیایی، خواص الکتروشیمیایی، تعیین مقاومت مکانیکی و الکتریکی محل اتصال اینزرت نسبت به آند یا کابل نسبت به آند، ضخامت و چسبندگی پوشش، دانه‌بندی کک و غیره می باشد.

 این شرکت دارای گواهینامه های :

  • ICS
  • ICA
  • MARINE ENGINEERING
  • ACS

دریافت کاتالوگ جامع شرکت برناگداز

محصولات شرکت

الکترود مرجع و تجهیزات جانبی حفاظت کاتدیک

کوپن پلاریزاسیون:  در دهه های اخیر استفاده از کوپن ها به طور چشمگیری افزایش یافته است؛ چون امکان مدیریت بهتر تهدیدهای خوردگی ناشی از منابع تداخل جریان را تا زمانی که تداخلات میدانی به طور قابل توجهی کاهش یابند به دستگاه های پایش از راه دور می دهند. هدف کوپن ها نمایش مناسبی از سطح حفاظت یا رفتار خوردگی عیوب پوشش در خطوط لوله می باشد. از کوپن های پلاریزاسیون نیز برای شبیه سازی یک قسمت بدون پوشش از لوله یا سازه مدفون به منظور اندازه گیری پتانسیل بدون افت IR استفاده می شود.

الکترود مرجع-Reference Electrodes: پتانسیل خطوط لوله زیر زمینی و تأسیسات مدفون در خاک یا غوطه‌ور در آب نسبت به الکترودهای مرجع (هافسل‌ها) اندازه‌گیری می‌‌شوند. الکترودهای مرجع مورد استفاده در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و صنایع دریایی به سه دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شوند:

  • الکترود مرجع مس/ سولفات مس (متحرک و ثابت) جهت کاربرد در خاک‌های فاقد یون کلر
  • الکترود مرجع روی/ سولفات روی (متحرک و ثابت) جهت کاربرد در خاک‌های حاوی یون کلر
  • الکترود مرجع نقره/ کلرید نقره (متحرک و ثابت) جهت کاربرد در محیط‌های دریایی
  • الکترود مرجع روی جهت کاربرد در محیط‌های دریایی

کابل کاینار (HMWPE/PVDF):  شرکت برناگداز بزرگترین تولید کننده انواع مختلف آندهای حفاظت کاتدیک در ایران، به منظور تکمیل بیشتر محصولات حفاظت کاتدیک و تامین نیازهای صنعت حفاظت از خوردگی کشور و به علت کمبود کابل با کیفیت و قابل اعتماد نوع HMWPE/PVDF در کشور، نسبت به تامین کابل کاینار با کیفیت که دارای مقاومت عالی به محیط های حاوی یون کلر و گاز H2S و نیز محیط های حاوی گاز اکسیژن و کلر می¬باشند ، اقدام کرده است. اطلاعات محصول 

آندهای فداشونده یاگالوانیک

آند آلومینیوم : کاربرد اصلی این آندها برای حفاظت کاتدی سازه های فولادی در آب دریا است. اگر چه این آندها در موارد نادر در آب شیرین و یا خاک نیز می توانند قابل استفاده باشند. برای جلوگیری از تشکیل لایه پسیو اکسید آلومینیوم بر سطح آند که باعث کاهش شدید کارایی آند می شود معمولاً در ترکیب شیمیایی آندهای آلومینیوم از عنصری فعال ساز مانند جیوه یا ایندیم استفاده می شود. اطلاعات محصول 
آند روی : آندهای روی برای حفاظت سازه های غوطه ور در آب شیرین یا شور به کار می روند. البته این آندها برای حفاظت سازه های مدفون در خاک نیز استفاده می شوند. استانداردهای متداول آند روی شاملASTM-B 418، BS 7361، DNV-RP-B401، IPS-M-TP-750، NORSOK M-503 و MIL-A-18001K می باشند. اطلاعات محصول 

آند منیزیم: منیزیم رایج ترین آند فداشونده مورد استفاده برای حفاظت سازه های مدفون در خاک می باشد.همچنین آندهای منیزیم برای حفاظت داخلی آبگرمکن ها و مخازن آبی، مبدل های حرارتی، کندانسورها و دیگر سازه هایی که در تماس با آب هستند بکار می روند.استاندارهای متداول آندهای منیزیم شامل ASTM-B 843،ASTM-G 97 ، BS 7361، IPS-M-TP-750 و NACE-RP0387 می باشند. اطلاعات محصول

آندهای تزریق جریان

 آند MMO
آند چدنی پرسیلیس
 آند سرب – نقره