معرفی شرکت 

شرکت مهندسی پی جی پارس در زمینه خدمات فنی و مهندسی در قالب طراحی ، تولید ، مشاوره ، آموزش و اجرای سیستم های حفاظت کاتدیک ، سیستم های مانیتورینگ و کنترل خوردگی فعالیت داشته و با بهره مندی از توانمندی های مهندسین متخصص و پرسنل با تجربه خود نیازهای صنایع مختلف را با کیفیت مطلوب تامین می نماید.

این شرکت ضمن عضویت در انجمن سازندگان تجهیزات نفت ، انجمن خوردگی و کمیته ملی برق و الکترونیک در طول فعالیت خود موفق به کسب ایزو در سیستم مدیریت کیفیت ، وندور شرکت ملی نفت ، احراز رتبه 5 صلاحیت پیمان کاری از هیئت وزیران ، کار آفرین نمونه از طرف دانشگاه تربیت مدرس ، پژوهشگر برتر نیروهای مسلح ،ثبت چندین اختراع در زمینه تجهیزات حفاظت کاتدیک و بسیاری دیگر شده است.

نوآوری ، به روز رسانی و بهبود کیفیت مستمر سرلوحه کار این شرکت بوده و در جهت رضایت کارفرمایان محترم، محصولات تولیدی خود را مشمول گارانتی سه ساله و خدمات پس از فروش نامحدود کرده است.

این شرکت همچنین موفق به اخذ وندور لیست از شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران ، پتروشیمی کالا، کالای نفت، کالای پتروشیمی، شرکت متروی تهران ، شرکت خطوط لوله و مخابرات ایران،لیست بلند شرکت نفت و شرکت ملی گاز ایران شده است

شرکت مهندسی پی جی پارس موفق به دریافت ایران کد برای کلیه کالاهای خود گردیده است.

شرکت پی جی پارس موفق به اخذ نمایندگی فروش انواع اند منیزیم از شرکت تولیدی یلدریم ترکیه گردید

با توجه به کیفیت بالای اندهای این شرکت امید می رود که شاهد حضور محصول با کیفیت اروپایی در ایران باشیم

  • تلفن تماس شرکت 021-66758691-2
  • فکس شرکت 021-89780625
  • ایمیل شرکت sales@pgpars.com
  • وبسایت شرکت www.pgpars.com
  • آدرس شرکت تهران ، ستار خان نبش برق آلستوم خیابان جهانی نسب پلاک1 واحد41